קרקע להשקעה בשכונה העתידית פרדס חנה על הפארק "פוטנציאל רווח של 150%-350%"

בשנים האחרונות פרדס חנה מתמודדת במחסור אדיר בדירות ביחס לביקוש והמחירים עולים בהתאמה. כעת ניתן לרכוש קרקע להשקעה המתוכננת למגורים בסמוך לשכונת "חלומות כרכור" המבוקשת תמורת 134,000 ש"ח בלבד. "שמאים מעריכים שתוך שנים בודדות המחירים האלו יהיו זיכרון מתוק" מסביר בכיר בתחום הנדל"ן.

היישוב המבוקש ביותר מצפון לתל אביב בשנים האחרונות הוא דווקא פרדס חנה-כרכור, שבו יש עשרות מתעניינים על כל מודעה של דירה פנויה ביד 2. כמו כן זהו לא סוד שניכרת נהירה משמעותית של זוגות צעירים ממרכז הארץ. נתונים אלו דוחפים את מחירי הנדל"ן בישוב בצורה חדה כלפי מעלה.

בנוסף, מרבית הקרקעות החקלאיות בפרדס חנה מיועדות להישאר שטחים פתוחים ואסורות בבנייה, כאשר רק אחוזים בודדים מהקרקעות מתוכננות להפוך לשכונות מגורים חדשות ביישוב. "איתור הקרקע בפרדס חנה היה תהליך מאתגר מכיוון שהביקוש לקרקעות הנמצאות בתוכנית בייעוד למגורים באזור הוא מאוד גבוה", מסבירים בחברת יונייטד ישראל. "למרות הכל הצלחנו לרכוש מגרשים צהובים בייעוד למגורים ולאפשר למשקיעים שלנו להיכנס להשקעה מבוקשת ובטוחה".

למה להשקיע בקרקע הנמצאת בתכנון להקמת שכונה עתידית?

"מדובר בשטח שכבר הוגדר למגורים בוועדה המקומית ושעל פי תכנית מתאר השכונה החדשה 'פרדס חנה על הפארק' תכיל בניינים של עד 9 קומות. בזכות המיקום האידיאלי הסטטוס המתקדם, והערכות השמאים על הקרקע, אנו יודעים שצפויה בקרקע עלייה של מאות אחוזים תוך מספר שנים בודדות".

רישום מלא בטאבו

היום, מציעים ביונייטד ישראל את האדמה בפרדס חנה במחיר של 134,000 ש"ח בלבד, כשהמשקיעים מקבלים את הזכויות בקרקע ישירות מהבעלים, ללא דמי תיווך או עמלת שיווק כפי שמקובל בענף. "אנחנו הבעלים של המתחם ומוכרים את הקרקע ישירות למשקיע, כך שאין פה עסקה שדורשת עמלת תיווך ועלויות נוספות", מסביר מנכ"ל יונייטד ישראל ומוסיף כי "מדובר בעסקה שקופה שאנחנו בטוחים בפוטנציאל הרווח שלה ולכן אנחנו משאירים בבעלותנו חלק ניכר מהשטחים".

המתחם שבבעלות יונייטד ישראל נמצא בין שכונת רסקו לכביש השדה ולשכונת החלומות  של פרדס חנה – כרכור, וכאמור התוכניות על מתחם זה כבר נדונו בוועדות השונות ויועדו למגורים. על פי דו"ח שמאי – תקן 22, בתוך שנים בודדות צפויה עלייה של לפחות 150% בשווי הקרקע עם האישור הסופי, אך כפי שפורסם באוגוסט 2021 ב"ישראל היום" בפועל, מגרשים לבניה רוויה נמכרו במחירים של פי 6 מכפי שהערויכו אותן בדוחות השומה המקוריים, ועל פי יונייטד ישראל, שהרי ברור שגם בפרדס חנה-כרכור המבוקשת יקרה מצב דומה. "יש פה הזדמנות לרכוש היום במחירים נמוכים מאוד קרקעות שלפי התחזיות יהיו שוות הון עם ההפשרה הסופית"

"פוטנציאל הרווח ברור"

"מכיוון שהקרקע טרם זמינה לבניה קיימת עדיין אפשרות לקנות אותה בזול. רוב הרוכשים מגיעים אלינו דווקא מאזור פרדס חנה והסביבה, משפחות שמבינות את מה שקורה למחיר הנדל"ן ביישוב ורוצות להבטיח את העתיד שלהם ושל ילדיהם"  מוסיפים ביונייטד ישראל.

"זה הרגע הנכון ביותר להשקיע בקרקע"

"הביקוש האדיר לדיור בפרדס חנה לא מותיר ברירה אלא להפשיר קרקעות ולהגדיל את זכויות הבנייה במקום ובכך להעניק רווח גדול יותר למשקיעים", אומרים ביונייטד ישראל ומסבירים: "נכנסנו לתחום אחרי שנים של ניסיון והמון הצלחות אישיות יחד עם המשקיעים שלנו ולאחר הבנה עמוקה של הפוטנציאל הטמון בתחום זה. כל הפרויקטים נרכשים על ידינו באופן ישיר ומכאן יש לנו את ההזדמנות לצרף לפרויקטים שלנו משקיעים פרטיים שחשוב להם לבנות עתיד טוב יותר".

**הקרקע אינה זמינה לבניה

מעוניינים לבנות עתיד טוב יותר? השאירו פרטים