איך לבחור טבעת אירוסין

הגיע הרגע המושלם והמרגש שבו אתם מבצעים רכישה של טבעת אירוסין איכותית. ללא ספק זהו צעד מכונן ומרגש, רכישה של התכשיט המסמל את האהבה ועם השאלה הגדולה, האם תתקבל התשובה 'כן' לחיים משותפים יחד ובניית בית משותף. רכישה של טבעת נישואין מצריכה לא מעט מחשבה, יצירתיות וכן דיוק בפרטים. לא מעט שואלים איך לבחור טבעת אירוסין שתתאים ברמה האישית, וכאן אנחנו שמחים להעניק לכם כמה וכמה טיפים משמעותיים ומרכזיים.

איך לבחור טבעת אירוסין? תבדקו קודם מה היא אוהבת

בחירת ליבכם תתרגש עד מאד כאשר היא תקבל את טבעת האירוסין המושלמת, אך השאלה הגדולה היא, על איזו טבעת היא חולמת. חשוב לזכור שזהו התכשיט שהולך ללוות אותה שנים רבות, בכל יום ויום. התכשיט שכאשר שניכם תזדקנו יחד היא תיקח מתיבת התכשיטים ותיזכר ברגע המתוק בו הצעת לה לחיות חיים משותפים, ביחד.

האם היא אוהבת יהלומים קטנים או גדולים. זהב לבן, זהב צהוב, טבעות עם נוכחות דומיננטית או טבעות דקיקות ועדינות? יכול להיות גם טבעת משובצת יהלומים ומשולבת אבני חן. או רק יהלומים מרובעים, עגולים, שטוחים או בולטים. כל כך הרבה סגנונות ועיצובים, כדאי שתקח איתך אחות, גיסה, או חברה טובה שתסייענה לך להחליט.

איך יודעים מה מידת האצבע שלה?

כשאתם כבר בתהליך ותוהים איך לבחור טבעת אירוסין ואיך גם לדאוג לכך שהמידה תהיה תקינה ומתאימה, חשוב שתדעו שזה החלק הכי קריטי. כי בשניה שתענדו את הטבעת על אצבעה של בחירת ליבכם, היא חייבת להיות מתאימה כמו הנעל של סינדרלה, אחרת זה עלול להיות מעט בעייתי.

קשה להתאים את גודל הטבעת אחרי שמשבצים אבנים, ולכן, אם יש לכם טבעת של בחירת ליבכם מומלץ להביא אותה עמכם אל החנות בזמן שאתם מזמינים את טבעת האירוסין. זוהי באמת הדרך הטובה ביותר. אם אין לכם גישה אל תכשיטיה, בקשו מחברה טובה 'להשאיל' טבעת ליום או יומיים, או מאחות או גיסה. וכך תוכלו בעצם להזמין את הטבעת במידה המושלמת.

חשוב לרכוש טבעת שהיא קצת יותר גדולה במידה ממידת האצבע, אצבעות נוטות להתנפח מעט בשינויי מזג האוויר ועם השנים כמובן.

על שלושה דברים עומדת בחירת הטבעת המושלמת

לכל סיטואציה וסיטואציה יש את ה'חוק' שלה. במקרה זה, על שלושה פרמטרים משמעותיים ומרכזיים עומדת בחירת הטבעת המושלמת לאהובת ליבכם:

  • סוג הזהב ממנו עשויה הטבעת

ישנם שלושה סוגים של זהב, הזהב הצהוב, הזהב הלבן והזהב האדום. כל אחד ואחד מהם בעל יתרונות משלו, ואין ביניהם תחרות יוקרה. הזהב האדום משמש לרוב לעיצוב באבני חן, ואינו בר שימוש בטבעות אירוסין לרוב. הזהב הלבן הוא מלכותי, אצילי ובו יש שימוש בטבעות אירוסין. הסיבה לכך היא כי הוא גורם ליהלום להיראות נקי, לבן ובולט יותר. הזהב הצהוב גם הוא מאד מבוקש בסיטואציה הזאת.

  • קראט

טוהר הזהב נמדד בכמה הזהב אמיתי בתוך המתכת המרכיבה את התכשיט. זהב במאה אחוזים יקרא זהב של24  קראט. המופחתים יותר הם 18 ו14 קראט כאשר אלו מתייחסים לחלק היחסי והטהור בתכשיט.

  • עיצוב

טבעות אירוסין מעוצבות במגוון של עיצובים וסגנונות. ישנם דגמים קלאסיים עם טוויסט, וישנם תוספות ושילובים שאפשר להוסיף גם בהתאמה ועיצובים אישיים. כל אופציה היא מיוחדת בפני עצמה, אך חשוב לקחת בחשבון שאם אתם מבקשים עיצוב קצת יותר אישי העלות עלולה להיות גבוהה יותר. אך יש לכך חשיבות רבה במה הסימבולית ובעובדה שאתם משקיעים לא מעט יצירתיות וחשיבה ברכישת הטבעת.

איך לבחור טבעת אירוסין – שאלות ותשובות

  • האם טבעת אירוסין יכולה להיות ללא שיבוץ?

טבעת אירוסין היא טבעת שמשבצים בה יהלומים ואבני חן. זוהי ה'חוקיות' בנושא. טבעות שהן אינן משובצות ועשויות זהב הן לרוב טבעות נישואין עם דוגמאות מסוימות ואפשר גם כאן לגוון בעיצובים. אך על הטבעת לכלול לפחות יהלום אחד, גדול או קטן, ואם אתם מעוניינים גם שיבוץ של אבני חן.

  • האם אפשר לבחור טבעות אירוסין ביחד?

לרוב, בחירת טבעת האירוסין נעשית לבד וכהפתעה אלא אם כן אתם מחליטים ביחד על החתונה, ולא עושים הצעת נישואין בהפתעה. אם בחרתם בכל זאת לרכוש יחד, כמובן שיהיה קל יותר לרכוש לפי הטעם והמידה. במידה ולא, כיום קל להיוועץ ולהסתייע בחברים ובני משפחה לצורך הרכישה.

איך לבחור טבעת אירוסין