איך להיות מגנט חברתי

משיכת חברים היא מיומנות שניתן לפתח תוך התמקדות בלהיות אדם חיובי, ידידותי ואופטימי. הרעיון מאחורי איך להיות מגנט חברתי הוא על הפרעת חביבות ולתת לאחרים את הרושם שאתם מישהו שאפשר לסמוך עליו, שהוא פתוח לחיבור. זה דורש מאמץ, ובמקרים מסוימים, עלול להסתבך עם האופן שבו אתם בדרך כלל מתקשרים עם אחרים, במיוחד אם אתם ביישנים או מעדיפים להתאפק כשאתם פוגש אנשים. ובכל זאת, אם אתם מעוניינים להפוך למגנט חברתי, גם למשוך חברים חדשים וגם לשמור על חברים רבים, אתם יכולים לבחור ליישם את הכישורים הדרושים כדי להשיג זאת.

הפגינו ידידותיות והיו אדיבים כלפי אנשים אחרים

כדי ליצור ולשמור על חברויות, עליכם להראות את עצמכם כאדם ידידותי. ניתן לעשות זאת על ידי הצגת התנהגות פותחת ומסבירת פנים, מתן כבוד לאחרים וגילוי עניין בתחומי העניין שלהם ובמה שיש להם לומר. החיוך הוא סוג של חיבור מידי עם האדם האחר. זה אומר שאתם אכפתיים, פתוחים וידידותיים. זה מאפשר לאדם השני להבין שאתם לגמרי נגישים וחביבים.

על ידי חביבות לאנשים שאתם פוגשים ולחברים שלכם, תצברו מוניטין של אכפתיות מאנשים וזה אטרקטיבי. אם החברים שלכם יודעים שהם יכולים לסמוך עליכם שתדאגו להם כשעוברים תקופה קשה, הם יידעו שאתם חברים אמיתיים.

היו נדיבים עם מחמאות והצהרות תומכות. ספרו לחברים שלכם מה נפלא בהם ולמה אתם אוהבים להיות חברים שלהם. עזרו לאנשים להרגיש בנוח בנוכחותכם. אל תצפו מאנשים לפעול אחרת או להיות שונים בסביבתכם, אם הם יכולים להיות עצמם כשהם איתכם, הם יהיו שמחים, נוחים ובוטחים בכם.

איך להיות מגנט חברתי – הראו עניין אמיתי באחרים

כדי להבין איך להיות מגנט חברתי נסו לברר מה האדם השני אוהב ומתעניין בו. זה תמיד גורם לדיון מעניין וזה עוזר לאדם השני להרגיש ששמעו אותו. התעניינות אמיתית באנשים היא מיומנות שמוערכת מאוד.

שאלו אנשים על אהבתם ותחומי העניין שלהם. שאלו שאלות שמעוררות יותר מ"אני אוהב כדורגל" או "אני אוסף מטבעות ישנות". המשיכו לחקור כדי לגלות בדיוק מה האדם האחר אוהב בדברים האלה.

תהיו מאזינים טובים. הקשיבו בלי להפריע, אשרו שאתם שומעים את הנאמר וסכמו את נקודות המפתח כאשר האדם סיים. אל תמהרו מדי להכניס מידע משלכם, וודאו שהאדם סיים את דבריו כראוי מהתחלה ועד הסוף.

התמקדו בנקודות טובות אצל אנשים אחרים

קל מאוד להצביע על ההיבטים השליליים של אדם אחר, אבל מה שזה משיג הוא דקירות מיידיות, מכיוון שהאדם השני מבין שאתם שופטים אותו ומוצאים בו דברים שליליים. זו הרגשה שאף אחד לא אוהב לקבל, והיא יכולה מיד להשאיר אותכם בצד מחוץ למעגלי החברות. הפתרון הוא פשוט – אל תגידו דברים שליליים. במקום זאת, התמקדו בטוב, במקסים ובחביבות שאתם יכולים לתפוס באדם האחר. חברים מגיעים מהאנשים שבהם אתם רואים את הטוב, עוד יותר חברים מגיעים מלראות את הטוב בכל מקום שאתם הולכים אליו. על ידי חיפוש תמיד אחר הדברים הטובים אצל אחרים, זה עוזר לכם לחשוב עליהם בצורה אחרת. מנגד, תקבלו מהם תגובה חיובית. הבינו שאף אחד אינו מושלם, כולל עצמכם. לצפות לשלמות זה להציב רף כל כך גבוה שיחסית מעט אנשים יעמדו בו, וגם אז, צפויים לאכזב אותכם.

עדיף לחשוב מחשבות ורגשות חיוביים ומכבדים כלפי האחר. כאשר אתם מוצאים את דעתכם נודדת לבקר את אופן הדיבור שלהם, לבושם, רעיונותיהם וכן הלאה, הזכירו לעצמכם למצוא את הדברים הטובים ולהתמקד בהם במקום זאת. הפכו את זה להרגל מידי על ידי תרגול זה לעתים קרובות. זכרו גם שככל שתתמקדו בשבח והכרה בדברים שאתם רוצים, כך תקבלו יותר מזה ופחות ממה שלא! בהיותכם חיוביים ואופטימיים, אתם תמשכו אליכם את האנשים המאושרים, וכך תקרבו את עצמכם לתשובה לשאלה איך להיות מגנט חברתי.

לסיכום, היו האדם הנחמד שאחרים רוצים לבלות איתו את זמנם. היו אדם אוהב ומאושר, כדי שאחרים יוכלו להימשך אליכם ולאהוב לבלות איתכם. אנשים שיש להם את אותם תחומי עניין כמוכם, בדרך זו יהפכו לחברים שלכם בקרוב. אם אתם רוצים למשוך אליכם אדם שהוא אוהב כיף ואנרגטי, אתם צריכים לפתח את אותן תכונות.

איך להיות מגנט חברתי