איך להיות עשיר – פעלו לפי ההרגלים הפשוטים הבאים

עושר ורווחה הם, קודם כל, תוצאה של עבודה קשה. רק במקרים בודדים מתעשרים בגלל מזל. איך להיות עשיר ולמשוך מזל טוב וכסף לחייכם? בהחלט אפשרי לזכות בקופה בהגרלה או אול-אין ברולטה, אך שיטה זו אינה מבטיחה שתוכלו לחסוך ולהגדיל הון. הסטטיסטיקה מראה שרק 5% מהאנשים ממשפחות מעוטות יכולת רוכשים בעתיד מצב כלכלי איתן; רובם המכריע של האזרחים ממשיכים לחיות ברמת המשפחה ממנה הגיעו. וזה לא חוסר כישרונות וכישורים לרכוש עושר. הנקודה היא באופן החשיבה ובתת המודע. אז איך להיות עשיר בעזרת שינוי במחשבה?

איך להיות עשיר – להציב מטרות

רק לחלום להתעשר זה בזבוז זמן. אתם צריכים להגדיר יעדים מציאותיים אם אתם מתכוונים להשיג משהו. רצוי גם לא לשכוח את מועדי המשימות – קבעו מועדים ספציפיים לביצוע המשימות וקדימה, צאו לעבודה! ראוי לציין שצריך לחלק את הזמן והמטלות בצורה סבירה – עבודה של 24 שעות ביממה הופכת מעט אנשים ליעילים יותר, אבל אפשר גם להירגע בדרכים שונות. במקום לדפדף בפיד המדיה החברתית שלכם או לצפות בטלוויזיה, עסקו בפיתוח אישי, שאחר כך יביא רווח. או השקיעו זמן בשינה שלכם, כך שתהיה גם השפעה חיובית על הפרודוקטיביות.

חשוב ללמוד לחשוב בגדול

בנוסף למשימות היומיומיות, עליכם להגדיר לעצמכם יעדים "גלובליים" – אל תתכחשו לעצמכם, הם אולי אפילו ייראו מאוד לא מציאותיים, אבל הם יגרמו לכם לעבוד קשה יותר ולשאוף ליותר. לדוגמה, אתם שואלים אץ עצמכם אך להיות עשיר או כיצד להפוך למיליונר. אם המטרה היא להשיג מיליון, לא יקרה נס: אפשר להרוויח אותו, לצבור אותו, לרשת. אבל המשימה של רכישת הון של כמה מיליונים תגרום לכם לחשוב איך להשקיע בחוכמה, איך להתפתח מקצועית, כדי שתוך כמה שנים תחשוב בקטגוריות פיננסיות אחרות. אין צורך לפחד מחוויה חדשה ולחשוב שאתם "לא מצליחים או לא יכולים". לעתים קרובות אדם מוריד את הסטנדרטים שלו – זה מונע ממנו לגדול ולהגיע לרמה חדשה. כל מה שחדש הוא אבן מדרך שאיתה ניתן לטפס גבוה יותר.

איך להיות עשיר – תחיו במסגרת האמצעים שלכם

אנשים עשירים לעולם לא יוציאו את כל הכנסתם ויתנו את אחרון החסכונות שלהם כדי לקנות לעצמם, למשל, רכב. זו גישה שגויה לכסף וכך לא תשיגו את הנוסחה של איך להיות עשיר. דעו לחלק כספים בצורה נבונה – למדו לחסוך ואל תיכנסו לחובות. חיסכון אולי לא יהפוך אותכם למיליונר, אבל זה יעזור לכם להימנע מפשיטת רגל. היעדר חיסכון בסיסי יוביל לכך שבמקרה חירום כמו מחלה או פיטורים תיאלצו להצטייד בחובות על מנת לשלם אפילו על מזון. אם הכסף הגיע אליכם באופן בלתי צפוי (מתנה, בונוס, העלאת שכר), כדאי לחסוך אותו מיד, ולא לבזבז אותו באותו ערב.

איך להיות עשיר – תתחילו לחשוב כמו מיליונרים

כדי למשוך כסף לחיים שלכם, תחילה עליכם לשנות את הגישה שלכם. להיות מוצלח כלכלית ועצמאי זה חלומם של מיליונים. אבל רק מעטים מהם יודעים שאין צורך לעבוד קשה יותר בשביל זה. הצעד הראשון הוא לשנות את הגישה שלכם לכסף.

מיליונרים אמיתיים הפכו לכאלה לא רק בגלל שעבדו קשה, אלא בגלל היכולת לנהל את הכספים האישיים בצורה מוכשרת. הם מבינים שצריך להתייחס לכסף בכבוד ולא לזרוק אותו ימינה ושמאלה, ובכך להצהיר על עושרם. כדי להתעשר, לא צריך לעבוד יותר, אלא להרוויח יותר. אם המשכורת שלכם רחוקה מלהיות רצויה, אל תתייאשו. שוחחו עם הממונים עליכם כדי להבין מה אתם יכולים לעשות כדי להגדיל את ההכנסה שלכם. אולי בשביל זה תצטרכו לקחת כמה קורסי הכשרה, ללמוד שפה זרה חדשה או תוכנת מחשב. גם אם אתם צריכים לשלם עבור ההדרכה בעצמכם, אל תתעצבנו. אחרי הכל, בקרוב תוכלו לייצר רווחים מידע חדש.

חוץ מלחלום על עושר, אתם גם צריכים לעשות משהו. לא תתעשרו בישיבה על הספה. אלא אם יש לכם חשבון בנק ענק, שממנו נוטפת הריבית כל חודש. כל סיפור של עושר התחיל ברעיון כלשהו: אדם פתח עסק משלו, המציא פתרונות חדשים לבעיות שהכיר זמן רב, פעל להרחבת בסיס הלקוחות שלו עוד. לכן, אל תשכחו: אתם לא תשבעו על חשבון חלומות בלבד. צריך גם לפעול!

איך להיות עשיר