איך להשקיע בנדלן: המדריך למתחילים

אם חיפשתם מדריך כיצד להשקיע בנדל"ן, הגעתם למקום הנכון. אם אין לכם מושג איך להשקיע בנדלן ומאיפה להתחיל, אתם לא לבד. רכישת נדל"ן היא בחירה מצוינת להשקעה, אבל זה יכול להיות מסובך לנווט בתהליך בתור טירון. זו הסיבה שכאן תוכלו למצוא טיפים, עצות, אסטרטגיות ידידותיות למתחילים, טרמינולוגיה וטעויות שיש להימנע מהן.

איך משקיעים בנדל"ן?

השקעה בנדל"ן היא רכישת נדל"ן. כדי להבין היטב את ההגדרה הזו, עלינו להגדיר תחילה נדל"ן. מקרקעין הם בעצם כל חלקת קרקע ורכוש המחוברים לאותה קרקע. כל דבר טבעי או מעשה ידי אדם שהוא חלק מהאדמה הזו, לרבות עצים, מבנים או גדרות, נחשב למקרקעין. אתם עשויים לשמוע אנשים משתמשים במילים קרקע, נדל"ן ונכסים לסירוגין. עם זאת, ישנם הבדלים קלים בין כל מונח. האדמה היא כל פני שטח ומרחב אווירי טבעי – כל דבר שתוכלו לייחס להיות חלק מאמא אדמה. נדל"ן הוא קרקע זו בתוספת כל תוספות קבועות מעשה ידי אדם, כגון בית. לבסוף, נכס מקרקעין הוא מכלול התמריצים וההטבות מהבעלות על מקרקעין.

לפיכך, השקעה בנדל"ן היא פעולה של רכישת חלקת אדמה עם כל תוספת מעשה ידי אדם שנעשתה לאותה קרקע. ישנן מספר קטגוריות של השקעות נדל"ן, והפופולריות שבהן הן השקעות נדל"ן למגורים, מסחריים ותעשייתיים. השקעה בנדל"ן יכולה להיראות יקרה בהתחלה, אבל זו אחת הדרכים המוכחות ביותר לבנות עושר.

איך להשקיע בנדלן ולהרוויח כסף?

השקעה בנדל"ן היא שיטה מנוסה ונכונה להרוויח כסף, ואתם יכולים להרוויח את הכסף הזה בדרכים שונות. שתי השיטות העיקריות הן העלאת ערך והכנסה מדמי שכירות:

העלאת ערך: לאורך ההיסטוריה, ערכי הנכס עלו עם הזמן. אנחנו קוראים לזה עלייה בהערכה. כל מומחה יסכים שמיקום הוא הדבר הראשון שאפשר לבסס עליו את ההשקעה שלכם. ערכי הנכס עולים יחד עם הנחשקות הנתפסת של שכונה. עדיף לקנות בית שאתם יכולים לתקן בשכונה נהדרת מאשר בית בסדר בשכונה רעה. אתם יכולים גם לבדוק השקעה באזור מתפתח.

הכנסה משכירות: חלק מהמשקיעים בנדל"ן יסתמכו אך ורק על הערכה. לדוגמה, אולי הם גרים בנכס או השקיעו בבית נופש. עם זאת, משקיעי נדל"ן רבים אוהבים להגדיל את הונם על ידי יצירת הכנסה משכירות. על ידי השכרת הנכס שבבעלותכם, לא רק שהנכס הזה יגדל לאורך זמן, אתם מרוויח הכנסה חודשית קבועה לאורך כל התקופה. רמת המעורבות שלכם תלויה בכם, אבל חלק מהמשכירים שעובדים בשיטה זו יכולים לתייג הכנסה זו כפאסיבית. במצב אידיאלי, השוכרים שלכם ישלמו עבור המשכנתא שלכם וקצת רווח לאתחול. זה יהפוך לרווח טהור ברגע שהמשכנתא תסולק. עם זאת, הקפידו להכניס תיקונים ותחזוקה לתקציב שלכם.

איך להשקיע בנדלן: אסטרטגיות למתחילים

אם אתם עדיין לא יודעים איך להשקיע בנדלן, פריצה לענף יכולה להיות מאיימת. יכולות לעבור מספר שנים עד שמשקיע ירגיש בנוח ובטוח בנדל"ן. לכן אסטרטגיות השקעה ידידותיות למתחילים הן מקום מצוין להתחיל בו. למרות שהם מתאימים למשקיעים עם מעט ניסיון, הם עדיין יכולים להיות רווחיים מאוד כאשר הם מנוהלים בצורה נכונה. התחלה בנישת השקעות ידידותית למתחילים היא דרך מצוינת ללמוד את הכללים לפני שלוקחים השקעות מורכבות יותר. על ידי התחלת אסטרטגיה נגישה, משקיעים יכולים להכיר את השוק המקומי שלהם, לבנות רשת וללמוד כיצד לגייס הון מבלי להתחייב לעסקה שאולי לא יוכלו להתמודד איתה. לאחר מכן, המשקיעים יכולים להשתמש בניסיון וברווחים שלהם כדי לעבור לאסטרטגיות אחרות בהמשך. להלן כמה אסטרטגיות השקעה בנדל"ן למתחילים לשימוש כנקודת התחלה:

  • סיטונאות: אסטרטגיה זו מאפשרת למשקיעים לפעול כמתווך בין מוכרים וקונים. סיטונאים יזהו ויבטחו נכס בשווי שוק, ולאחר מכן יחלקו את החוזה לקונה הסופי.
  • טרום הימצאות: טרום הימצאות הוא תהליך של מיקום נכס למכירה חוזרת על ידי הוספת עדכונים קוסמטיים קלים. לאחר מכן, הנכס נמכר לרוב למשקיע שישלים שיקום מלא.
  • השקעות ריט: קרן השקעות בנדל"ן (REIT) היא חברה המחזיקה ומנהלת נכסים מניבים. לאחר מכן, המשקיעים יכולים לרכוש מניות ב-REIT וליהנות מהרווחיות של נדל"ן מבלי להחזיק בנכסים פיזיים.
  • פלטפורמות נדל"ן מקוונות: פלטפורמות מקוונות עוזרות לחבר בין משקיעים למפתחי נדל"ן. המשקיעים מסייעים במימון פרויקטי נדל"ן בתמורה להחזרים חודשיים או רבעוניים, כולל ריבית.
  • רכישת נכסים להשכרה: רכישת נדל"ן להשכרה היא דרך מצוינת להבטיח זרם הכנסה חודשי, במיוחד אם אתם מוכנים להיות בעלי בית.

היפוך בית: היפוך בית הוא אחת האסטרטגיות הפופולריות ביותר להתחיל בנדל"ן. בנדל"ן, המונח היפוך מתייחס לתהליך של קנייה, שיקום ולאחר מכן מכירת נכס למטרות רווח.

איך להשקיע בנדלן