איך להתלבש בסטייל

אחרי קצת מעל שנתיים שרובנו ישבנו בבית ודיגמנו פיג'מות בסגנונות ועיצובים שונים, זה רק מתבקש לדעת איך להתלבש בסטייל כדי שנוכל לפרוץ החוצה שוב בסערה. בכלל, תמיד כיף להתחדש בסטייל מיוחד בין אם חורף ובין אם קיץ. וזה בדיוק הרגע לדבר על איך אנחנו יכולים להתלבש בסטייל מושלם, וגם לקבל כמה טיפים שיהפכו אתכם לסטייליסטים האישיים של עצמכם.

אך להתלבש בסטייל על פי צורת הגוף?

חזרתם לבילויים, לאירועים, לברים, בתי הקולנוע והתיאטראות. אחרי כל כך הרבה זמן בבית, מה לובשים? פתחתם את הארון וגיליתם שהסטייל של לפני הקורונה הוא כבר לא הסטייל של אחרי, מינוס המסכות המדוגמות והמעוצבות כמובן. פתאום הרגשתם שאתם לא יודעיך איך להתלבש יפה. מה עושים עכשיו? כך תתלבשו על פי צורת הגוף שלכם:

  • מבנה גוף שעון חול

שעון חול מזכיר את הספרה שמונה כאשר בחלק העליון שלו ובקו החזה הוא מלא, והחלק התחתון מלא, אך קו המתניים מודגש. במצב הזה חפשו בגדים המתאימים לצורת הגוף. משמע, בגדים עם גזרה צרה במותן, חצאית צרה וגבוהה, חצאיות מיני ומקסי ומכנסיים בגזרה גבוהה. כל מה שבעצם מדגיש את המותן. אפשר לשלב גם ג'קטים או חולצות רחבות בשילוב חגורה. וותרו על צורות ישרות, הדפסים, קפלים וצורות מרובעות.

  • מבנה גוף תפוח

מבנה גוף זה מדבר על פלג גוף עליון ותחתון צר, אך בטן מלאה. במקרה זה חולצות עם וי עמוק יעבדו נהדר, חולצות מעטפת, ארוכות או שמלות קצרות המטשטשות חלקים עליוניים וחושפות רגליים. מכנס בגזרה נופלת וישרה, או מכנסי פדלפון. וותרו על כדפסים וכיסים, ומכנסיים בגזרות נמוכות.

  • מבנה גוף מלבני

מבנה גוף זה הוא לרוב מבנה גוף של כתפיים רחבות, ואגן רחב. מכנסיים בגזרה נמוכה, מכניס שלושת רבעי, או חולצות בטן ומעטפת יעשו עבודה נהדרת. מחשוף עגול, וגם חולצות גולף. וותרו על מחשופים מרובעים עם וי, בגדי גוף או מכנס רחב.

  • מבנה גוף אגס

מבנה גוף זה כולל צרות בחלק הגוף העליון, ומלאות בחלק הגוף התחתון. כאן יתאימו חולצות צמודות, חולצות עם נפח בכתפיים, מכנס בגזרה ישרה, מתרחבת או מכנסי פדלפון. וותרו על טוניקה, חצאית צרה, בד עבה והדפסים. צבעים מנוגדים יהוו סטייל שיקי ומעניין.

  • מבנה גוף הפוך

מבנה גוף הפוך מראה פלג גוף רחב עם כתפיים וחזה רחבים, אך פלג גוף תחתון צר. כאם יעבדו נפלא מכנסיים בגזרה ישרה או רחבה. חצאיות מעטפת או חצאיות צרות, טוניקות עם סיומת צרה, מחשופי וי ומחשופים עגולים וחזיה תומכת לחזה רחב וגדול. וותרו על חולצות גולף, בגדי גוף, וחולצות חלקות.

איך להדגיש את הסטייל שלכם בארבעה צעדים

אנחנו כבר יודעים שרושם ראשוני קשה מאד לשנות. ולכן, כשאנחנו פוגשים אנשים בין אם באירוע ובין אם בפגישה עסקית או אפילו בפגישות משפחתיות, אנשים כן מסתכלים על מה אנחנו לובשים. ומעבר לכך, גם מסתכלים האם אנחנו לובשים נכון ובהתאם לאירוע.

כך תדגישו את הסטייל שלכם ותתאימו אותו, ב4 צעדים פשוטים:

  • התאימו את הבגדים למבנה הגוף שלכם, עכשיו אתם כבר יודעים איך.
  • שלבו צבעים המתאימים לכם. אם אתם בהירי עור, שלבו צבעים כהים שלא יבלעו אתכם. אם אתם כהי עור, שלבו צבעים בהירים שיעניקו לכם יותר רעננות וקלילות.
  • התאימו את הביגוד למקום אליו אתם הולכים. אירוע, פגישה עסקית, מפגש חברים או מפגש משפחתי. טיול בטבע או סתם פגישת קז'ואל. יש לכך חשיבות.
  • היעזרו באקססוריז כדי להדגיש צבעים וסגנונות. התאימו תכשיטים, עגילים, צעיפים, וגם נעליים ותיקים. יש לכך משמעות אופנתית רבה.

איך להתלבש בסטייל – שאלות ותשובות

  • האם חובה לשכור סטייליסט או סטייליסטית?

לא, אם אתם מרגישים שאתם בהחלט יכולים לקלוע לטעם של עצמכם לבד, אין שום סיבה לשכור סטייליסט או סטייליסטית. יחד עם זאת, כן היוועצו בחברים, משפחה, קולגות או אפילו דרך תכניות אונליין או בטלויזיה והמגזינים.

  • איך יודעים מה הכי אופנתי וטרנדי?

התעדכנות במגזינים השונים, ערוצי האופנה ותכניות הטלויזיה והאונליין בהחלט יעניקו את המידע המתאים. תמיד תוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע מתאימים אך בחרו אותם היטב ועל סמך המלצות וביקורות, גם כאן, בפרט ובמיוחד, יש צורך בהתאמה אישית.

איך להתלבש בסטייל