איך לנקות נעליים לבנות

כולנו אוהבים נעליים לבנות. הן טרנדיות לעונות מסוימות, אך הן תמיד איתנו ולא נעלמות מקו האופנה. הבעיה היחידה ממנה הרבה חוששים בנעילת נעליים לבנות היא עניין הנקיון. הרי לבן בולט בכל כך הרבה ורסיות, וגם בלכלוך. ולכן הרבה אנשים שואלים איך לנקות נעליים לבנות. אנחנו שמחים לשתף אתכם במדריך קצר וקולע שישאיר אתכם עם נעליים לבנות מבריקות ומוכנות לכל בילוי.

איך לנקות נעלי בד לבנות

נעלי בד לבנות הן מאד איכותיות, אך הן גם מתלכלכות בקלות יתרה ולכן חשוב כן לדעת איך לנקות נעליים לבנות העשויות בד, וישנן מספר אופציות מרכזיות שתמצאו בכל בית, או סופר:

  • סודה לשתיה משולבת חומרי ניקוי

סודה לשתיה אפשר למצוא בכל סופר במדיה ואין בבית. לאחר הסרת השרוכים מהנעליים במידה וישנם כאלו בחרו כל חומר ניקוי שיש בבית שאין בו אקונומיקה, טבלו מברשת קטנה בחומר הניקוי כאשר זה מעורבב במים והברישו את הנעליים. לאחר ההברשה, הוסיפו את אבקת הסודה לשתיה אל חומר הניקוי והמים והברישו שוב את הנעליים. את השרוכים טבלו בתוך הכלי עם חומר הניקוי והברישו קלות. בכל שלב כזה, יש להשתמש בכפפות, לשמירה על עור הידיים.

  • משחת שיניים

חומר הגלם השימושי והאפקטיבי ביותר לצורך ניקוי נעליים לבנות העשויות בד הוא משחת שיניים לבנה. מרחו את המשחה על מברשת ועברו על הנעל, הברישו ונקו. הוסיפו גם מעט מים. בסיום הניקוי וודאו שאין משחת שיניים על הנעליים.

  • סבון כלים

סבון כלים הוא הפתרון האידיאלי לכל מי שמחפש את הדרך הפשוטה ביותר לנקות נעליים לבנות מבד. יש להכין דלי עם מים חמים, אך לא חמים מדי וסבון כלים. ערבבו היטב את המים עם הסבון, ועם מברשת קטנה תוכלו לקרצף ולהבריש את הנעליים בקלות. לאחר שתסיימו לנקות וודאו שאכן הנעליים נשטפו היטב ואין שאריות סבון על הבד.

איך לנקות נעלי ספורט לבנות

נעלי ספורט לבנות הן נעליים מאד מבוקשות, ומן הסתם הן עשויות מחומר גלם אחר מהבד ולכן גם תהליך הניקוי שונה. ישנן נעלי ספורט שאפשר לנקות במכונת כביסה, וישנן כאלו שלא. אך את הרוב אפשר לכבס במכונת הכביסה.

בדקו היטב את הוראות היצרן עבור הנעליים, ובמידה ואין לכם, בדקו דרך גוגל או אפילו התקשרו אל החברה ממנה רכשתם. תמיד מומלץ להכניס את הנעליים אל מכונת הכביסה כאשר אלו לבד, ללא בגדים, מגבות או מצעים.

אפשר לכבד את הנעליים בטמפרטורה של 40 מעלות, בתוך ציפיות של כריות וזאת על מנת שתוכלו לשמור עליהן. ייבשו אותן באופן טבעי בצל ולא במייבש על מנת שהצורה המקורית של הנעל לא תיפגם.

איך לנקות נעליים לבנות מעור

ניקוי נעליים מעור נחשב לתהליך יחסית מורכב מניקוי של נעלי ספורט, או נעליים העשויות מבד. חשוב לזכור שעור ומים לא תמיד הולכים יחד, ולכן חל איסור להשתמש במכונת הכביסה על מנת לנקות נעליים לבנות העשויות עור.

תוכלו להסתייע במגבונים לצורך ניקוי הנעליים, עם מגבונים קל לנקות נעלי עור. אם הלכלוך הוא עיקש ועמוק יותר, אפשר להסתייע במשחות נעליים לבנות אך חשוב לוודא שזוהי משחת נעליים איכותית ומקצועית. בנוסף, אפשר תמיד להסתייע בסלון ידיים, סבון כלים, כאשר אלו מעורבבים במים. נקו את הנעליים באמצעות הסבון והמים עם מטלית חלקה מבד הספוגה במים. את הנעליים יש לייבש באופן טבעי בצל, ולא באמצעות שום מייבש חיצוני חשמלי המפיק חום קיצוני.

איך מייבשים נעליים לבנות?

כל סוג של נעליים לא משנה אם מעור, מבד או מחומרי גלם אחרים יש לייבש אך ורק בצל, ולא בשמש ישירה. ייבוש בצל יכול להתבצע בתוך כמה שעות. המהירות בסיטואציה הזאת עלולה פשוט להרוס את הנעליים, לפגום בצורה שלהן, בחומר הגלם. לגרום לסדקים וקרעים וחבל שהנעליים שאתם כל כך אוהבים יהרסו בשל זריזות ופזיזות.

שמירה על נעליים, בין אם לבנות ובין אם בצבעים אחרים היא חשובה היות ותמיד מדובר בחומרי גלם עדינים שיש לשים לב להוראות היצרן. כמו גם בבדים לביגוד, וכל מוצר שחשוב לכם לשמור עליו. הקפידו להשתמש בהוראות, השתמשו בחומרים ביתיים הנגישים בכל עת ותוכלו ליהנות מהנעליים שלכם לשנים רבות, שיובילו אתכם לדרכים ומסעות של הצלחה.

איך לנקות נעליים לבנות