איך לעצב דירת קבלן

מזל טוב! בשעה טובה רכשתם דירת קבלן, אך דירות קבלן מגיעות בעיצוב מסוים, ולא מעט רוכשים תוהים איך לעצב דירת קבלן סטנדרטית כך שתעמוד בכל הרצונות העיצוביים. נכון שדירות הקבלן הפכו להיות מאד פופולריות, אך זה לא אומר שעליכם כזוג צעיר, או זוג וותיק, להתפשר על מה שאתם רוצים. הפתרון הוא מעצב פנים, או אם יש לכם נגיעה עיצובית, תוכלו להפוך את דירת הקבלן שרכשתם לבית החלומות שתמיד רציתם.

איך לעצב דירת קבלן? כאן מעצבים בכיף

השאלה הגדולה שכולם שואלים היא איך לעצב דירת קבלן סטנדרטית ולא בכדי השאלה הזאת מגיעה. העיצוב יכול להיות עיקר הבית, תלוי יכולות, זמן, סבלנות וכמובן תקציב. אם אתם נכנסים לסיטואציה כאשר אתם כבר עם רעיון בראש, זה די ברור שתוכלו לעצב יותר בקלות.

הצעד הראשון שלכם הוא לראות האם אתם חלק מהעיצוב, משמע, האם אתם מעצבים בעצמכם, או שוכרים מעצבי פנים. לדירות הקבלן הסטנדרטיות יש פוטנציאל מופלא, ואפשר לנצלו להפוך אותו לבית מעוצב בדיוק על פי כל מה שאתם רוצים וחולמים.

עיצוב הבית הפך להיות השגרה

עיצוב הבית בעבר היה צעד שנחשב ליוקרתי, לבעלי יכולות כלכליות גבוהות במיוחד. סמל סטטוס. בעיקר גם כי עיצוב הוא מאד אישי ולכן הוא נתפס ככזה שמחייב יכולות כלכליות גבוהות. לא מעט זוגות צעירים בעבר נשארו עם עיצוב סטנדרטי קיים בשל חוסר היכולת להשקיע בעיצוב.

אך כיום, לא כך הדבר. כיום עיצוב יכול להיות צעד שאפשר לבצע אותו גם כלכלית וליהנות מבית החלומות. יוקרה היא כמובן גם עניין מאד אינדיבידואלי, אך ברגע שיש את התנאים הנכונים ואת אנשי המקצוע המתאימים אפשר לעשות הכל, ובהתאם לתקציבים שנקבעו מראש.

ומהרגע שעיצוב הפך לשגרה, גם לשכור אנשי מקצוע מתאימים כחלק מתהליך מעבר הדירה עוד לפני שנכנסים אל תוך הבית הפכו להיות שגרה נעימה שמסייעת בקבלת בית מעוצב, ומותאם פונקציונלית לנוחותכם.

תוכלו לעצב את חדרי האמבטיה בנוחות ונגישות הרלוונטית לכם, לאפשר את הסלון בעיצוב ייחודי שאתם אוהבים. ואפילו להפוך חדר מסוים לחדר טלויזיה, בידור או חדר כושר קטן. ברגע שיש שטח נכון לעיצוב, אפשר לעשות הכל.

איך להתאים את הבית אל חיי המשפחה

מהרגע שאתם כבר יודעים מהו סגנון העיצוב שאתם רוצים, מומלץ שכבר תחשבו על הפונקציונליות המתאימה לכם. המטרה היא בעצם להתאים את סגנון הבית אל סגנון המשפחה ברמת השימוש. כך שכל דייר ודיירת בבית יוכלו למצוא את עצמם וליהנות מכל הטוב שהעיצוב, והבית מציעים.

תכנון מוקדם בהחלט יסייע כאן, תוכלו לייצר את עיצוב הפנים שאתם מעוניינים ולנצל גם את חללי הבית, בין אם חיצוניים ובין אם פנימיים באופן הטוב ביותר. וכך גם לשמור על התקציב כפי שרציתם, ללא חריגות. אם אתם יודעים שיש לכם נטיה לחריגות או אימפולסיביות בעיצוב, דאגו גם לתקציב חריגות מתאים.

איך יודעים מיהם אנשי המקצוע המתאימים?

כשאתם מחפשים טיפול אסתטיקה, רופא מסוים, או אפילו רוכשים מכשיר חשמלי יקר אתם מחפשים את חוות הדעת הטובות ביותר. את הביקורות האיכותיות ביותר וגם את הכשלים כדי לדעת מול מי אתם נמצאים. גם בסיטואציה הזאת עליכם לבצע את סקר השוק המקיף והמדויק שאתם רק יכולים.

למצוא קבלן שיפוץ איכותי ומעצבי פנים איכותיים, מקצועיים וברמה גבוהה מחייבים קבלת ביקורות, חוות דעת ושיחות עם חברים, משפחה, קולגות או כל מקום שבו אתם מרגישים שאפשר לסמוך על האנשים עמם אתם משוחחים על אותם אנשי המקצוע.

בדקו אחריות, מקצועיות, תנו מקום לתחושת הבטן שלכם ולכימיה והחיבור ביניכם לבין אנשי המקצוע. שוחחו עם לקוחות קודמים, לקוחות הווה ואל תתביישו לבקש ולראות עבודות קודמות.

כיום ישנן גם פלטפורמות דיגיטליות המאפשרות לכם לקבל חוות דעת רלוונטית. כל אלו יעניקו לכם את האינדיקציה האיכותית ביותר יחד עם ביקורות וחוות דעת מאנשים שאתם מכירים.

איך לעצב דירת קבלן סטנדרטית – שאלות ותשובות

  • כמה עולה לעצב דירת קבלן?

עלויות זה עניין מאד אינדיבידואלי ולכן מומלץ כאשר אתם מתחילים כבר לתכנן את העיצוב או השיפוץ, לקבוע תקציב מראש. תכנון מראש יקל עליכם מאד בעלויות.

 

  • האם קבלן שיפוצים ומעצב פנים עושים כל סוג של עיצוב?

כשמדובר על קבלני שיפוצים מומלץ לבדוק איזה סוג של עיצוב הם עושים. ישנם קבלני שיפוץ שעושים אך ורק עבודות גבס ולא דברים אחרים, וישנם אלו שעושים גם עיצובים אחרים. עיצוב פנים הוא כבר עניין אחר, וייעוץ נפרד משיפוץ דרך קבלני שיפוצים.

איך לעצב דירת קבלן