איך לעצב חדר שינה

אנחנו יודעים בדיוק מה עובר לכם בראש ברגע שאם נכנסים אל חדר מעוצב להפליא בבית מלון, או בצימר. אתם חושבים לעצמכם שגם אתם יכולים לעצב ככה את חדרי השינה בבית, ולמה לא בעצם? היום קל לעצב חדרי שינה בין אם אתם מעצבים לבד דרך השראה קטלוגית ובין אם אתם מתייעצים עם אנשי המקצוע. במהירות ובקלות, המוני צרכים כבר עיצבו לעצמם חדר שינה מושלם. אם גם אתם רוצים לדעת איך לעצב חדר שינה הישארו איתנו, יש לנו כמה טיפים מעניינים בשבילכם.

איך לעצב חדר שינה? 7 טיפים לעיצוב חדר השינה המושלם

חדר השינה הוא המקום הכי אינטימי בבית. הוא המקום הרגוע, הנוח, אליו אתם נכנסים ומשאירים את כל דאגות היום מחוץ לדלת, ומקווים לפחות לשינה רגועה, טובה וחזקה כדי להמשיך לשגרת ימים וחיים קלים וטובים.

על מנת שחדר השינה שלכם יהיה באמת המקום הכי אינטימי בבית, ויהווה המסגרת הבטוחה והרגועה לה אתם מייחלים חשוב שתעצבו אותו כראוי. אנחנו שמחים להנגיש לכם מספר טיפים לעיצוב מושלם:

  • לצבעים יש משמעות

צבעים בהירים, צבעי פסטל, או צבעי לבן, קרם, סגול לבנדר, תכלת, ורוד בהיר ועוד יהפכו את חדר השינה שלכם לנעים, עדין, ומשרה אווירה טובה ורוחנית. אם אתם מעוניינים בעיצוב שהוא יותר בולט גם צבעים חדים יותר בהחלט יעשו טוב. תוכלו להוסיף צבעוניות נוספת באמצעות כריות, כיסוי שמיכות עם הדפסים או לצבוע רק קיר אחד בצבע שונה.

  • תנו לעצמכם ספייס

איך לעצב חדר שינה? הדרך הטובה ביותר לזרימה איכותית ו'וייב' טוב היא לתת לחדר השינה תנועה. משמע, וודאו שאתם יכולים להתהלך בחדר השינה בלי להתקע ולהתקל בריהוט, פרטי נוי ועוד אלמנטים שיכולים להביא לכך שחלילה תמעדו על שולחנות קטנים, ספרים או פסלים. המטרה היא להגיע אל חדר שינה שיש בו זרימה איכותית ואווירה רגועה ונינוחה. פתרונות אחסון הם רעיון נהדר לחדר שינה שיכולים למנוע מכם תקלות ומעידות בדרך אל שינה טובה ומתוקה.

  • האירו את חלל החדר

אל תסתמכו על תאורת התקרה בלבד, או על מנורות לקריאה. שלבו מנורות לתליה על הקיר, צמודות או לא צמודות. שלבו תאורת לדים רומנטית או צבעונית שתהפוך את חדר השינה שלכם לחלל המיוחד שעליו תמיד חלמתם. באמצעות תאורה נכונה אפשר להגיע לרמות עיצוב מאד גבוהות ואיכותיות.

  • פרגנו לעצמכם בפינה מעוצבת

פינה פסטורלית בחדר השינה היא בדיוק מה שאתם צריכים כדי להפוך את חדר השינה לממלכה הפרטית שלכם. כורסא מפנקת, פינת טלויזיה קטנה, פינת קריאה עם מנורה ייחודית, או אפילו פינת רגיעה בלבד ללא שום אלמנט הסחת דעת. מושב על חלון, כורסא, הדום או אולי כמה עציצים מדפים וספרים.

  • השקיעו במצעים

זה לא סוד, מצעים טובים מביאים לשינה טובה ומפנקת. פנקו את המיטה שלכם בחדר השינה במצעים איכותיים, מפנקים וגם יפים. אלמנט שמוסיף נוחות איכותית ומלטפת לחדר השינה הם מצעי כותנה, מצעי פשתן וכל סוג של בד שיעניק לכם את יכולת לשינה טובה, נטולת לחות וזיעה וקימה מאושרת.

  • וילונות הם לא טרנד חולף

וילונות לחלון מעניקים עיצוב מושלם, הם לא רק חוסמים כניסה של אור לחדר, הם מאפשרים אלמנט מעניין ומעניקים רוגע ונוחות שאין בכל מקום. אפשר להוסיף דרמה, ואפשר להוסיף רוך ועדינות. תוכלו להתייעץ עם מומחים לעיצוב פנים או לקבל השראה מקטלוגים ודוגמאות אלו ואחרות. כך או כך, בידיים שלכם העיצוב שאתם חולמים עליו, והוא בהחלט ישים ומאפשר.

  • שמרו על הטעם האישי שלכם

לקבל השראה מקטלוג זה או אחר, להקשיב למעצבי הפנים, לקבל ייעוץ מחברים משפחה או קולגות. הכל טוב, נפלא וקסום. יחד עם זאת, אל תאבדו את הטעם האישי שלכם. התאימו את חדר השינה גם ברמת העיצוב, וגם ברמה הפונקציונלית למה שאתם צריכים ותוכלו לקבל את חדר השינה החלומי אותו תמיד רציתם.

איך מעצבים נכון?

בין אם אתם מעצבים לבד ובין אם אתם מעצבים באמצעות אנשי מקצוע המתמחים בתחומי עיצוב הפנים, חשוב לבחור בחומרי הגלם המתאימים. אלו שגם יחזיקו מעמד לשנים רבות, ויהיו איכותיים מספיק כדי להעניק לכם לא רק חוויה נעימה, אלא גם עיצוב אסתטי נעים. בחירת אנשי המקצוע הנכונים יחד עם חומרי הגלם המתאימים יגשימו לכם את החלום המתוק, חדר שינה כמו בסרטים.

איך לעצב חדר שינה