איך לקנות דירה ללא הון עצמי – האם זה אפשרי?

היכולת להבין, לזהות ולנצל את הכסף של אנשים אחרים היא סימן ההיכר של משקיעי נדל"ן מצליחים. למה? כי הם הבין כיצד להשקיע בנדל"ן ללא כסף משלהם. זוהי דרך אטרקטיבית עבור משקיעים חדשים יותר להיכנס לדלת הנדל"ן מבלי שיש להם את המשאבים הכספיים והאשראי לעשות זאת. מצד שני, משקיעים ותיקים גילו ששימוש בכסף של אנשים אחרים שומר את הכספים הזמינים שלהם ומפנה את המזומנים שלהם להשקיע יותר ובסופו של דבר להרוויח יותר. אם אתם רוצים ללמוד איך לקנות דירה ללא הון עצמי, זה בהחלט אפשרי. עם זאת, אם אתם לא מתכוונים או יכולים להשקיע את הכסף שלכם, יש משהו אחר שאתם צריכים: רשת אמינה. החוכמה היא לדעת מי יכול לעזור לכם ואיך לעבוד איתם.

כל הדרכים איך לקנות דירה ללא הון עצמי

ישנן עסקאות השקעה רבות המתרחשות בכל שוק הנדל"ן מדי שנה. רובן מושגות באמצעות מלווים מסורתיים ומוסדות כמו בנקים, אך חלקם מושגים באמצעים פחות מסורתיים. ברוב המקרים, הסיבה לכך היא שהמשקיע לא הצליח לגייס את ההון או שלא היה לו את ציון האשראי לעשות זאת. להלן מספר דרכים איך לקנות דירה ללא הון עצמי:

מלווי כסף – הלוואות כסף פרטיות, המביאות מהירות ויעילות לכל עסקה, בדרך כלל יעלו למשקיעים בסביבה של 6 ו-12 אחוז ריבית על הכסף שנשאל. עמלות וריביות אינן אוניברסליות עם מלווי כספים פרטיים, ולכן המשקיעים צריכים לעשות את בדיקת הנאותות שלהם. הלוואות אלו אינן ניתנות מבנקים אלא מאנשים פרטיים ועסקים שמטרתם לממן השקעות לתמורה. כמו כן, הלוואות אלו מורכבות בדרך כלל ממערכת קריטריונים משלהן, כולל עמלות נוספות וריביות גבוהות יותר להתמודד איתן. כאשר משתמשים בסוגים אלה של מלווים, כלל אצבע טוב הוא למצוא בתים שניתן לרכוש במחיר שלא עולה על חצי מהמימון של ההלוואה.

שותפויות הון- דרך נפוצה מאוד בהשקעות נדל"ן היא באמצעות שותפויות. שותפויות רבות יגרמו לשותף אחד למצוא נכס במחיר מוזל, בעוד שהשני משתמש בניקוד האשראי וההון החוזר שלו כדי לממן אותו. רק תוודאו שכולם מביאים משהו לשולחן. למשקיעים מנוסים יותר, יש לדון תמיד ביעדים, בסיכון, בתפקידים ובתשואות לפני יצירת סוג שותפות.

"אופציית חכירה"- שיטה זו מאפשרת למשקיעים לרכוש נכסים מבלי לקחת תחילה בעלות חוקית. עם זאת, המשקיע יחתום על "אופציה לקנייה" חוקית מבעל הבית במחיר מסוים בעתיד. בתמורה, המשקיע משכיר את הנכס לטווח ארוך תוך הסכם לרכישת הנכס במועד מאוחר יותר בסכום שנקבע מראש.

חשוב לציין כי בעוד שהשקעה בנדל"ן ללא הון עצמי מציעה יתרונות רבים, לא כל העסקאות ללא מזומן כדאיות. משקיעים המצוידים בניקוד אשראי מעולה לא רק יקבלו מגוון רחב יותר של אפשרויות להון חוזר, אלא תהיה להם יותר שליטה על ההתחייבויות הפיננסיות שלהם. כמשקיע נדל"ן, זה האינטרס שלכם להבטיח שהניקוד יישאר ברמה הגבוהה ביותר, מכיוון שהוא יספק את המוצא הטוב ביותר לחיסכון בכסף.

מה זה אומר לקנות דירה ללא הון עצמי?

איך לקנות דירה ללא הון עצמי באופן לא מסוכן, אבל אינטליגנטי? מינוף הון מושאל בנכס להשקעה מבטיח תשואות גבוהות משמעותית. עבור אנשים שרוצים להחזיק בית משלהם, השימוש בהון חוב הוא לרוב הדרך היחידה להחזיק בנכס משלהם.

לא משנה מה המניע לשימוש בהלוואה משלימה, ישנם כמה תנאים מוקדמים וסיכונים שיש לקחת בחשבון. אנו מסבירים לכם מה חשוב בלקיחת הלוואה ללא הון עצמי. באופן עקרוני חלים הדברים הבאים: ככל שההשקעה בהון גבוהה יותר, הריבית למימון טובה יותר, מה שאומר נמוכה יותר.

יחד עם זאת, לגבי המשקיעים חלים הדברים הבאים: ככל שההשקעה בהון נמוכה יותר וכתוצאה מכך ככל שהשקעת החוב גבוהה יותר, כך התשואה על ההון המושקע תהיה טובה יותר. העיקרון הוא שימוש בכסף של אחרים. להשתמש בכסף של אחרים – במקרה הזה בנקים, או משקיעים פרטיים – לעבוד עבורכם.

המצב שונה בהלוואה לקניית בית ללא הון עצמי: ריבית נמוכה יותר חשובה, ה"תשואה" על הבית היא משנית. לפיכך, רוכשי דירות צריכים למקסם את השימוש בהון העצמי כדי לדחוף את עלויות הריבית.

הון עצמי הוא המשאבים הפיננסיים שעומדים לרשותכם. בדרך כלל, נכס נרכש בחלקו מהון עצמי ובחלקו מהון שאול. ברוב המקרים לוקחים הלוואה מקבילה בבנק עבור ההון החיצוני. גובה ההלוואה האפשרית הזו תלוי במצב הכלכלי האישי. השימוש בהלוואה  משלימה מציע את היתרון הגדול שיש צורך בפחות או ללא הון עצמי. לאחר מכן ניתן להשתמש ברזרבות האישיות ולהשקיע בהן במקום אחר, למשל. ניתן לקנות מספר נכסים עם הכנסה או להשקיע בסוגים אחרים של השקעה. בנוסף, השימוש בהון חוב מגדיל אוטומטית את התשואה על ההון בנכס.

איך לקנות דירה ללא הון עצמי