איך תופרים

אם לרגע חשבתם שתפירת השמלות לנשף מסיבות הסיום הוא טרנד חולף, טעיתם. עוד בהיסטוריה לא היו מפעלים שהיו מייצרים בגדים באופן שוטף ורציף ברמה סיטונאית, או מותגים וחנויות בגדים עם כמויות בגדים לבחירה. כך, בכל פעם שהיה צורך בביגוד אישי או להתחדש בבגדים, היו ניגשים אל חייט או אל תופרת. ומי מבעלי האמביציה היותר פרקטית, היו לומדים איך תופרים ביגוד אישי ובכך היו פותרים את הנושא הזה. אין ספק שכיום, הרבה יותר קל ונוח, גם לתפור. ומיד תדעו איך ומדוע.

איך תופרים בסטייל

תפירה היא לא דבר פשוט, על מנת שתוכלו לתפור בגדים איכותיים וטקסטיל איכותי תצטרכו לדעת היטב את הכללים הבסיסיים עבור תפירה. חשוב שתדעו מהם כללי המותר והאסור, למדו את התהליכים והבינו אילו חומרי גלם הם האיכותיים ביותר על מנת שתוכלו לקבל את התוצאות המקסימליות והמיטביות עבורכם. ועבור הבגד המושלם עליו אתם חולמים.

לתפירה אישית יש משמעות גבוהה יותר ממה שלקנות בחנות זו או אחרת. יש כאן טאצ' אישי, הזמנה אישית ייחודית והנגיעה שלכם בעיצוב. וזה משמעותי הרבה יותר מכל מותג זה או אחר.

הכלל הבסיסי בתפירה הוא תפירת הגזרה באופן מדויק. כל פריט לבוש בסיסי הוא פריט בעל גזרה איכותית ואוניברסלית במגוון של מידות וסגנונות. היא מסייע בתכנון הביגוד, בחישוב הפרופורציות וחשוב לדעת כיצד לעבוד איתה. הגזרה מאפשרת טווח יצירתיות איכותי תוך כדי ווידוא מידות הבגד כאשר אלו הן הגיוניות, ונוחות.

גם כאשר אתם עובדים עם גזרה מדויקת, יש צורך למדוד את הגוף של האדם המבקש את הבגד. מדדו את ההיקפים, את אורך השרוול, אורך הרגל, הגובה הכללי, רוחב הגב ועוד מידות שיסייעו לכם לתפור עבורו, או עבורכם, את הבגד החלומי ביותר.

קורס תפירה או למידה עצמאית – כי תמיד כיף ללמוד משהו חדש

בין אם בחרתם בקורס תפירה ובין אם בחרתם בלמידה עצמאית, חשוב לדעת שתמיד כיף ללמוד משהו חדש. למידה עצמאית כיום היא בהחלט אופציה בעידן הטכנולוגי והקורסים השונים באונליין. וללא ספק, הקורונה לימדה אותנו דבר אחד או שניים בתחום האונליין וגם סייעה לנו ללמוד לא מעט באופן עצמאי.

יחד עם זאת, לא כולם יכולים ללמוד באופן עצמאי אלא זקוקים להנחיות והכוונה. וזה המקום לבדוק על קורס תפירה מקצועי עם למידה והכוונה שיכולים להביא לתוצאות מקסימליות שיעניקו ערך נוסף לחיים, כמו גם, לכו תדעו אולי מקצוע שתעסקו בו בהמשך.

ללמוד איך תופרים היא למידה יצירתית ואומנותית. לא בכדי כל מעצבי האופנה הגדולים זקוקים לאווירה מסוימת לצורך השראה. כל מותג ומותג התחיל בתור רעיון יצירתי שהפך לאופנה של ממש, ואף התווה את הטרנדים האופנתיים. אתם לא באמת יכולים לדעת מה טומן לכם העתיד. ואיזה טרנדים אופנתיים אתם הולכים לשנות.

לכו אחרי התשוקה שלכם לאופנה

אופנה, כמו אופנה יכולה להיות חולפת ויכולה להיות קבועה. לכו אחר התשוקה שלכם, למדו היטב את הבסיס לתפירה איכותית בין אם באופן עצמאי ובין אם לא. והקשיבו לתחושות הבטן שלכם בלבד. כן התייעצו, כן קבלו את הליווי המקצועי המתאים.

אך אם אתם מרגישים עמוק בפנים שזה מה שאתם צריכים לעשות, עשו זאת. צבעים לא שגרתיים, צורות לא שגרתיות, שילובים לא שגרתיים, שמלות בגיוונים שונים, קאט שונה ושילוב של אלמנטים וחומרי גלם איכותיים שונים. כל מה שמבדל אתכם והופך אתכם לייחודיים בעולם התפירה יכול להביא אתכם מעלה ולגרום לכם לייצר כל מה שנפשכם חולמת.

איך תופרים – שאלות ותשובות

  • האם צריך מיומנות קודמת ללמידת תפירה?

לא, אין צורך בידע קודם על מנת להתחיל ללמוד איך תופרים אלא אם כן אתם נרשמים לקורס מתקדמים הדורש ידע מוקדם. יש צורך באמביציה, רצון ללמוד, יכולת למידה עצמית במידת הצורך על מנת להתאמן גם לבד, וגם ללמוד לבד כמובן במידה ובחרתם בלמידה עצמאית.

  • איך מתחילים ללמוד?

תמיד אפשר לחפש קורסים אונליין או למידה עצמאית. כיום ישנן גם פלטפורמות בתשלום במחירים איכותיים וסימבוליים המלמדים מבוא, ומשם אפשר גם להתקדם הלאה אל קורסים מתקדמים יותר. אם אתם מחפשים למידה פרונטלית דאגו לקבל את חוות הדעת והביקורות האיכותיים ביותר על הקורסים, על מנת שתלכו באמת אל מקום המתאים לכם באופן אישי ואליו אתם מתחברים.

איך תופרים