חופשה בחו"ל או בארץ?

בעבר לנסוע לחו"ל היה פרויקט יקר, היום הטיסות הם בזיל הזול, המלונות מאוד זולים והכל נגיש לנו באפליקציות. אין צורך להשתמש בסוכני נסיעות שגוזרים עלינו קופונים.
היום אפשר להזמין טיסות דרך חברות התעופה ולהזמין מלונות דרך אפליקציות כמו בוקינג והוטלס שנותנים לנו אפשרויות להזמין איזה מלון שאנחנו רוצים בלי פערי תיווך של סוכן נסיעות והכל במחירים מצחיקים. אז כן חו"ל מאוד זול היום ואפשר להזמין טיסה מהיום להיום, אבל יש יתרונות בלטוס לחו"ל ויש חסרונות, לדוגמא המזג האוויר בחו"ל ברוב הזמן קריר ובחורף יש שלגים וטמפרטורות נמוכות מאוד.
למי שלא אוהב קור אירופה בחור, זה לא המקום המתאים עבורו, לכן לפעמים כדאי לצאת לחופשה בארץ ולהנות מהמזג האוויר הטוב שיש לנו בארץ.

צימר בצפון או חופשה בחו"ל?

תאמינו או לא, אבל המחיר יכול להיות זהה. צימר איכותי בצפון עולה כ- 1000 עד 1500 שקלים לילה. סופ"ש יעלה לכם בין 3000 ל- 4500 שקל לזוג. לא כולל הנסיעות, שזה בערך עוד 500 שקלים פלוס מינוס. טיסה לזוג לגרמניה תעלה לכם כ-400 דולר לבן אדם (תלוי בעונה).
כלומר 2800 שקל טיסות, מלון יעלה לכם כ -300 עד 500 שקל למלון 4-3 כוכבים (תלוי בעונה) ,מה שאומר שהמחיר דיי זהה לחופשה בארץ.
המחירים בארץ וגם בחו"ל משתנים בהתאם לעונות אבל המחירים של החופשות בארץ דיי זהות למחירים של החופשות בחו״ל
ולכן לפעמים משתלם יותר לנסוע לחו"ל ולא להישאר בארץ וליהנות מנופים ואתרי תיירות מהממים באירופה.

אז מאיפה מזמינים חופשה בחו"ל בזול?

יש מספר אתרים מעולים שאפשר להזמין בהם דילים מעולים לחו"ל במחירים מצחיקים. האתר הראשון הוא
/http://www.skyscanner.net  שהוא אתר של טיסות שאפשר למצוא מחירי טיסות זולים לכל העולם והוא מאוד ידידותי למשתמש. כל מה שצריך לעשות זה להזין את היעד שאתם רוצים להגיע אליו, את התאריך הרצוי ואז יופיע לכם מספר מחירים לפי חברות תעופה. יש אופציה לטוס עם עצירות או בלי עצירות והמחיר משתנה בהתאם.
האתר השני הוא האתר של http://wizzair.com/he-il הוא מציע טיסות לאירופה במחירים זולים מאוד. גם הוא דיי נגיש וקל והוא מציע טיסות לאירופה במחירים דיי זולים. בשביל להזמין במחירים ממש זולים יש להזמין כמה חודשים מראש על מנת לקבל מחיר ממש אטרקטיבי.

אחרי שסגרנו טיסות לחו"ל, אנחנו צריכים עכשיו לסגור מלונות. גם פה מאוד קל ופשוט לסגור מלון ללא בעיה.
http://www.booking.com/i בוקינג האתר. מה שצריך לעשות זה להזין את התאריך ואת הארץ והעיר שבה אנחנו רוצים לנפוש ואז נפתחות המון אפשרויות וכל מה שנשאר לעשות זה רק לבחור את המלון הרצוי ולשלם בכרטיס אשראי וזהו החדר במלון מוזמן עבורכם.
בנוסף יש עוד אתר אינטרנט שדרכו אפשר להזמין מלון בחו"ל בקלות ובמחירים זולים /http://www.hotelscombined.co.il. עכשיו שאתם יודעים איך לסגור חופשה בחו"ל לבד ובזול תחשבו פעמיים לפני שאתם סוגרים חופשה בארץ, כי במחירים האלה אפשר לנסוע לאירופה וליהנות מנופים ואטרקציות מהממות.

לסיכום: חופשה בחול או חופשה בארץ?

עכשיו שאתם יודעים שהמחיר בחו"ל לא כל כך יקר, אתם יכולים להרשות לעצמכם לקפוץ סופ״ש לאירופה במחיר של חופשה באילת או צימר בצפון.
אז פעם הבאה לפני שאתם סוגרים בארץ תכנסו לאתרים בכתבה ותראו אם יש דילים ממש שוויים ותארזו את המזוודות וטוסו לחו"ל.