איך לעצב חדר קטן לשני ילדים

עיצוב חדר שינה לשני אחים יכול להיות רעיון נפלא וגם הכרחי כשיש חדרי שינה שאינם מספיקים לכולם בבית. מעבר לעובדה שמדובר בחסכון במקום, זוהי גם חוויה בונה ומעציבה עבור הילדים. כך הילדים גדלים עם חוויות וזכרונות של חדר משותף, ובחברות עמוקה יותר לגילאים גדולים יותר. הרבה אנשים שואלים איך לעצב חדר קטן לשני ילדים ומנסים למצוא פתרונות, ולא בכדי. אנחנו שמחים להנגיש לכם כמה טיפים משמעותיים שיהפכו לכם את החיים להרבה יותר קלים.

3 טיפים לכל מי שרוצה לדעת איך לעצב חדר קטן לשני ילדים

  • בחירת הריהוט

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לבחור את הריהוט לחדר. בחירת המיטות היא בחירה מאד משמעותית. הפתרון הטוב ביותר הוא מיטת קומותיים. וכיום, אפשר גם לרכוש מיטות קומותיים בעיצובים ייחודיים שמביאים גם ערך חדש ומרענן לחדר. מיטות אלו יעניקו לכל ילד וילדה את המרחב הפרטי שלהם, וישאירו מקום לשאר האלמנטים בחדר.

  • ארון הבגדים

לאחר בחירת המיטות, ארון הבגדים הוא הריהוט הבא בתור. בחירת ארון בגדים מתאים מביאה לכך שהחדר לא יהיה צפוף מדי, ויכיל את כל פריטי הלבוש של הילדים, שניהם. ארון הזזה הוא פתרון אידיאלי שכן הוא לא תופס מקום והוא אסתטי נגיש ונוח. זה הרגע לחלק גם באופן שווה בשווה את ארון הבגדים, כדי שהילדים יוכלו ליהנות כל אחד ואחת מהמיקומים הפרטיים שלהם.

  • פתרונות אחסון

לפתרונות אחסון יש פוטנציאל נפלא להפוך כל חדר קטן לחדר מעוצב, מאורגן ונוח. אם למשל בחרתם מיטת קומותיים, תוכלו לבחור מיטה שיש בה פתרונות אחסון. כמו כן, שידה נסתרת בארון הבגדים, או חללי אחסון גדולים משמעותית בתוך הארונות. לקטגוריה זו נכנסות גם כוורות שאפשר לתלות על הקירות, או ארונות קטנטנים שאפשר להצמיד אל הקיר. אם יש גרם מדרגות בחדר בקלות תוכלו לנצל את החלל שבו על ידי מיקום של מדפים, או מגירות נגישים. הדומים לישיבה עם מרחבי אחסון פנימיים, ועוד לא מעט אופציות קיימות וכל זאת, על מנת שתוכלו ליהנות מחדר מעוצב, נגיש, אסתטי ונוח.

לא כולם יודעים איך לעצב חדר קטן לשני ילדים – ייעוץ מקצועי הוא יתרון

כשמדובר על עיצוב, אף אחד או אחת מאיתנו לא נולדים כמעצבי פנים או אדריכלים. ולכן, זה בדיוק הרגע כן להתייעץ עם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

את אנשי המקצוע הטובים ביותר תוכלו למצוא באמצעות המלצות, חוות דעת וביקורות מאנשים עליהם אתם סומכים. משפחה, חברים, קולגות או כל מי שאתם סומכים עליהם שיכולים להעניק לכם חוות דעת והמלצות ולתת אינדיקציה על השירות, המקצועיות, וכמובן הזמינות.

לא מדובר כאן בעיצוב שהולך להפוך את כל הבית לאתר בניה, אלא אם כן החלטתם כך. אלא בעיצוב שיהיה קל לתפעל אותו היות והוא מתבסס על רכישה של ריהוט פונקציונלי. ועל כן, אין צורך לשבור קירות, להחליף ריצופים או לפרק דלתות. אך ורק לבצע עיצוב פנים איכותי, שיהפוך את החדר הקטן לחדר מושלם לשני הילדים.

שני הילדים בחדר אחד – רק חוויות

אנחנו יודעים שאולי אתם מרגישים ששני הילדים בחדר אחד עלול להביא לריבים מיותרים, מתח ואולי להעכיר את היחסים בין הילדים.

יחד עם זאת, חשוב שתדעו שבין ריבים שונים שתמיד יש בין אח ואחות או אחיות ואחים באותו החדר, יש גם זכרונות מדהימים ובטח לבטח חברות ייחודית שנרקמת בתוך החדר הזה שבו האחים והאחיות רוקמים את הקשר הכי טוב שלהם לעתיד.

לכן ההחלטה לעצב את החדר עבור שני הילדים באופן פונקציונלי ברמה המושלמת חייבת להיות מלווה בייעוץ מקצועי איכותי שיביא את מירב התוצאות המקסימליות מהתכנון, ויהיה חלק בלתי נפרד מהחוויות והזכרונות המתוקים שאתם הולכים לצור למען הילדים שלכם.

איך לעצב חדר קטן לשני ילדים – שאלות ותשובות

  • האם יש דרך להגדיל את החדר באמצעות עיצוב?

אפשר באמצעות עיצוב, צבעים, ועיצובים מגוונים לגרום לכך שהחדר יראה גדול יותר. כמובן ששילוב של פתרונות אחסון בהחלט יסייע לנושא.

  • האם העיצוב בטיחותי?

עיצובים עבור ילדים חייבים להיות בטיחותיים. ועל כן, עליכם לוודא שהריהוט שאתם רוכשים בכלל, ומיטות, ארונות ופתרונות אחסון בפרט הם בטיחותיים ועומדים בכל התקנים המחמירים ביותר.

 

תיאור: הכנסו כבר עכשיו וגלו איך לעצב חדר קטן לשני ילדים ושנו לעצמכם את החיים. פתרונות אחסון, עיצוב פנים, חומרים איכותיים ובטיחותיים ואיכות חיים אחרת.

איך לעצב חדר קטן לשני ילדים