רק ב₪134,000 קרקע להשקעה ביישוב המבוקש ביותר בישראל

בעלי הקרקע החליטו סופית למכור מספר יחידות בודדות להשקעה בשכונת המגורים העתידית "פרדס חנה על הפארק" התוכנית נערכת להכיל בניינים של עד 9 קומות בבניה רוויה, תוכנית זו תעניק למשקיעים תשואה של 150% עד 350% בטווח זמן של שנים בודדות.

תוכנית מתאר – מאושרת בייעוד למגורים

השקעה בקרקע חקלאית שחלה עליה תכנית להקמת שכונת מגורים חדשה ביישוב שהביקוש בו מהגבוהים בארץ זה לא דבר של מה בכך לכן מספר היחידות להשקעה מוגבל.
השכונה העתידית מיועדת להיבנות מערבית לשכונת "החלומות" החדשה והיוקרתית מדובר בעתודת הקרקע האחרונה שהיא פרטית טאבו וגם בייעוד למגורים, כמו כן עתודת קרקע זו צמודת דופן לשכונת "רסקו" הוותיקה הממוקמת בלב פרדס חנה מה שמעניק נגישות גבוה של בתי ספר, גנים, תחבורה,קופות חולים, מתחמי קניות ועוד'.

מחירי הנדל"ן עולים מעלה ללא מעצורים במיוחד כשמדובר באזורי ביקוש בעלי נגישות גבוה משקיעים רבים כבר הבינו את ההזדמנות להשקעה בקרקע חקלאית אשר בייעוד למגורים שהרי ברור ידוע והוכח כי באפיק ההשקעה הזה התשואה היא גבוהה משמעותית ביחס לאפיקי ההשקעה אלטרנטיביים.

פרדס חנה ראשונה במדד הביקוש לדירות חדשות ולדירות יד 2

לפי דיווח של אתר "יד 2" שפורסם באתר החדשות "ICE" בפברואר 2022 פרדס חנה נמצאה במקום הראשון במדד הביקוש ביחס להיצע ועקפה אף את תל אביב. "ב-2021 היו 59 מתעניינים בכל דירה למכירה שהוצעה ביישוב, לעומת 24 בשנת 2020 – זינוק של 142%." מגמת עליה של 142% בביקוש ביחס לשנה אשתקד, עובדה זו דוחקת במקבלי ההחלטות לקדם תוכניות והליכי בניה משמעותיים.

על פי הערכת שמאי מקרקעין – תקן 22, משקיע הרוכש יח' קרקע ב134,000₪ בשכונה העתידית "פרדס חנה על הפארק" יזכה מתשואה של מאות אחוזים בשנים בודדות, כמו כן ההיסטוריה כבר לימדה אותנו שהשקעה נבונה בנדל"ן הינה הדרך הטובה ביותר לשמור על ערכו של המטבע בזמני אינפלציה.

**הקרקע אינה זמינה לבנייה
**העסקה מיועדת לבעלי הון עצמי בלבד

מעוניינים לרכוש קרקע להשקעה בשכונת המגורים העתידית של פרדס חנה? השאירו פרטים ובעלי הקרקע יצרו עמכם קשר